AVIA TURBOSYNTH LOW SAPS 10W-40

AVIA TURBOSYNTH LOW SAPS 10W40 to najnowszej generacji olej typu UHPDO opracowany specjalnie dla europejskich silników wysokoprężnych, spełniających najostrzejsze normy emisji zanieczyszczeń Euro V. Zapewnia niezawodny rozruch silnika w niskich temperaturach oraz pełne bezpieczeństwo pracy w szerokim zakresie temperatury. W porównaniu do konwencjonalnych olejów pozwala na Uzyskanie oszczędności paliwa. Posiada doskonałe własności przeciwzużyciowe i antykorozyjne , zapewniając doskonałą czystość silnika.

Zastosowanie

Nowoczesne silniki wysokoprężne spełniające wymagania normy EURO V zsilanych paliwem o niskiej zawartości siarki ( max.50 ppm) wyposażonych w układ recyrkulacji spalin, z i bez filtrów cząstek stałych oraz do silników z selektywnym katalizatorem redukującym tlenki azotu w spalinach. Unikalna receptura „low SAPS gwarantuje niski poziom zawartości siarki, fosforu i popiołu siarczanowego – zgodnie z wymaganiami ACEA E6 zapewnia spełnienie wymagań odnośnie jakości, nie wpływając negatywnie na skuteczność systemów filtrujących i katalizatorów – tym samym umożliwiając pracę nowoczesnych silników wysokoprężnych spełniających normy emisji Euro V. Może być stosowany w silnikach spełniających wymagania Euro IV, III, II, I, w których producent pojazdu zaleca stosowanie oleju tej klasy. W zakresie emisji NOx oraz PM spełnia także normy EPA Tier I i II.Może być stosowany do silników wysokoprężnych zasilanych gazem CNG.

Przechowywanie i transport

Olej AVIA TURBOSYNTH LOW SAPS 10W-40 należy przechowywać w opakowaniach zamkniętych, które chronią go przed dostępem wilgoci, wody i zanieczyszczeń mechanicznych. Olej może być przewożony środkami transportu kolejowego i samochodowego, zarówno luzem jak i w beczkach oraz innych opakowaniach jednostkowych - nie stwarza zagrożeń.