Produkty Silesia Oil

Gotowe rozwiązania w jednym miejscu

Smary plastyczne samochodowe i ogólnego stosowania

Nazwa produktu Klasa NLGI Temperatura kroplenia min. °C Temperatura pracy °C Zagęszczacz Opis, zastosowanie i specyfikacje
Smar ŁT 4 EP 1 1 185 -30/100 LI rzeznaczone do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych pracujących w warunkach podwyższonych obciążeń. Mogą być stosowane do smarowania przekładni wolnoobrotowych, przegubów i prowadnic. Są odporne na wymywanie wodą, zapewniają ochronę przed korozją w środowisku wilgotnym.
Smar ŁT 4 EP 2 2 190 -30/130 LI Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych pracujących w warunkach podwyższonych obciążeń. Mogą być stosowane do smarowania przekładni wolnoobrotowych, przegubów i prowadnic. Są odporne na wymywanie wodą, zapewniają ochronę przed korozją w środowisku wilgotnym.
Smar ŁT 4 EP 3 3 190 -30/140 Li Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych pracujących w warunkach podwyższonych obciążeń. Mogą być stosowane do smarowania przekładni wolnoobrotowych, przegubów i prowadnic. Są odporne na wymywanie wodą, zapewniają ochronę przed korozją w środowisku wilgotnym.
Smar ŁT 4 S 2 2 190 -30/130 Li Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i innych elementów pojazdów samochodowych. Charakteryzują się wysoką stabilnością mechaniczną, odpornością na starzenie i ochroną korozyjną. Są odporne na wymywanie wodą.
Smar ŁT 4 S 3 3 190 -30/140 Li Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i innych elementów pojazdów samochodowych. Charakteryzują się wysoką stabilnością mechaniczną, odpornością na starzenie i ochroną korozyjną. Są odporne na wymywanie wodą.
Smar ŁT 41 1 185 -30/120 Li Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych powszechnego stosowania pracujących w normalnych warunkach. Są odporne na wymywanie wodą.
Smar ŁT 42 2 190 -30/130 Li Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych powszechnego stosowania pracujących w normalnych warunkach. Są odporne na wymywanie wodą.
Smar ŁT 43 3 190 -30/130 Li Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych powszechnego stosowania pracujących w normalnych warunkach. Są odporne na wymywanie wodą.
Smar STP 1 80 -10/60 Ca Przeznaczony do smarowania podwozi pojazdów mechanicznych, sworzni, przegubów oraz innych węzłów tarcia. Jest odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych oraz pompy wodnej.
Smar grafitowany 1/2 77 -20/60 Ca + grafit Przeznaczony do smarowania piór resorów, gwintów śrub, otwartych kół zębatych, łańcuchów oraz innych silnie obciążonych węzłów tarcia. Jest odporny na działanie wody. Nie nadaje się do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych.

Smary do zastosowań przemysłowych

Nazwa produktu Klasa NLGI Temperatura kroplenia min. °C Temperatura pracy °C Zagęszczacz Opis, zastosowanie i specyfikacje
Smar EPX 000 000 150 -30/100 Li Przeznaczone do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, również stożkowych oraz łożysk tocznych i ślizgowych. Mogą być stosowane w układach centralnego smarowania. Są odporne na wymywanie wodą.
Smar EPX 00 00 160 -30/100 Li Przeznaczone do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, również stożkowych oraz łożysk tocznych i ślizgowych. Mogą być stosowane w układach centralnego smarowania. Są odporne na wymywanie wodą.
Smar EPX 0 0 170 -30/100 Li Przeznaczone do smarowania zamkniętych przekładni zębatych, również stożkowych oraz łożysk tocznych i ślizgowych. Mogą być stosowane w układach centralnego smarowania. Są odporne na wymywanie wodą.
Smar EP 23 2 190 -30/130 Li + MoS2 Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących pracujących w wysokich, szczególnie udarowych obciążeniach. Zawierają dwusiarczek molibdenu zapobiegający groźbie zatarcia, nawet w przypadku tarcia suchego.Są odporne na wymywanie wodą.
Smar EP 25 2 190 -30/130 Li + MoS2 Przeznaczone do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych powierzchni trących pracujących w wysokich, szczególnie udarowych obciążeniach. Zawierają dwusiarczek molibdenu zapobiegający groźbie zatarcia, nawet w przypadku tarcia suchego.Są odporne na wymywanie wodą.
Smar maszynowy 2 2 85 -10/60 Ca Smary maszynowe stosuje się do smarowania łożysk ślizgowych i innych powierzchni trących - z wyjątkiem łożysk tocznych. Smary maszynowe są odporne na działanie wody.
Smar maszynowy 3 3 90 -10/60 Ca Smary maszynowe stosuje się do smarowania łożysk ślizgowych i innych powierzchni trących - z wyjątkiem łożysk tocznych. Smary maszynowe są odporne na działanie wody.
Smar CSW-1 1 85 -10/60 Ca Stosuje się do smarowania łożysk tocznych klatek walcowniczych i urządzeń pomocniczych o centralnym systemie smarowania, oraz innych urządzeń pracujących przy wysokich i udarowych obciążeniach np.. Kruszarkach, prasach itp.. Są odporne na działanie wody.
Smar CSW-2 2 85 -10/60 Ca Stosuje się do smarowania łożysk tocznych klatek walcowniczych i urządzeń pomocniczych o centralnym systemie smarowania, oraz innych urządzeń pracujących przy wysokich i udarowych obciążeniach np.. Kruszarkach, prasach itp.. Są odporne na działanie wody.
Bentos 2 2 - -10/200 bentonit Przeznaczony do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych skojarzeń trących o stałej temperaturze pracy 120-200oC Nie zaleca się stosowania do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz małym luzie poprzecznym. Jest odporny na działanie wody.
Bentos EP 23 2 - -10/220 bentonit + MoS2 Przeznaczony do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych oraz innych skojarzeń trących, przy wysokich, szczególnie udarowych obciążeniach oraz w zakresie górnej temperatury stosowalności. Nie zaleca się stosowania do łożysk napędzanych małym momentem obrotowym oraz małym luzie poprzecznym. Jest odporny na działanie wody.

Skontaktuj się z nami!

Jeden z naszych ekspertów pomoże Ci znaleźć najlepsze rozwiązanie do Twoich potrzeb!

mail
silesia@silesia-oil.com.pl
telephone
+48 (32) 224 22 94